מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    איך חרדה משפיעה על יכול התפקוד היומית?

    כדי לברר אם יש קשר בין החרדה לבריאותכם הגופנית, עליכם להתייעץ תחילה עם רופא מומחה, גם כאשר אתם מחפשים עבור בית מאזן מחיר משתלם, זה לא צריך לבוא על חשבון איכות ויעילות הטיפולים. אם אתם מתמודדים עם חרדה קיצונית, פסיכיאטר הוא איש מקצוע בעל מומחיות באבחון וטיפול בבעיות מסוג זה.

    איש מקצוע שיסייע באבחון של מצב חרדה

    כדי לאבחן מצב של חרדה קיצונית ולהתאים טיפול בחרדות קשות, יש לבצע מספר תהליכים:

    לספק לכם הערכה פסיכולוגית. זה כרוך בדיבור על הרגשות, הרעיונות והפעולות שלכם על מנת לבצע אבחנה ולחפש בעיות הקשורות לכך. אבחון הפרעות חרדה עשוי להיות קשה יותר מכיוון שהן מתקיימות לעיתים קרובות עם בעיות נפשיות אחרות כמו דיכאון או שימוש בסמים.

    לבדוק את הסימפטומים שלכם ביחס לקריטריונים של DSM-5. הרבה אנשי מקצוע רפואיים מבססים את האבחנה שלהם של הפרעות חרדה על הקריטריונים שנמצאו במדריך האבחון הסטטיסטי להפרעות נפשיות (DSM-5) של האגודה הפסיכיאטרית.

    טיפול תרופתי ופסיכותרפיה הם שני הטיפולים העיקריים להפרעות חרדה. התוצאות הטובות ביותר עשויות להגיע משילוב של השניים. יתכן שיהיה צורך לנסות כמה טיפולים שונים עד שתמצא את אלו המתאימים לכם ביותר.

    טיפולים מומלצים שיביאו לכם תוצאות רצויות

    פסיכותרפיה כרוכה בעבודה עם מטפל כדי להפחית את תחושות החרדה שאתם חווים.

    עבור חרדה קשה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא הסוג המוצלח ביותר של פסיכותרפיה. טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), שהוא בדרך כלל טיפול לטווח קצר, מלמד אותכם שיטות מסוימות שיעזרו לכם לנהל את הסימפטומים שלכם ולחדש בהדרגה את הפעילויות שנמנעתם מהן בגלל החרדה.

    כחלק מ-CBT, אתם תבואו בהדרגה במגע עם הדבר או הנסיבות שגורמות לכם לחרדה על מנת לצבור ביטחון ביכולת שלכם לשלוט במצב ובתסמיני החרדה שלכם.

    בהתאם לסוג החרדה שיש לכם ואם אתם מתמודדים עם מחלות פיזיות או נפשיות אחרות, ניתן להשתמש במספר תרופות כדי לסייע בתסמיני החרדה הקשים. במצבים מסוימים, הרופא עשוי להמליץ על סוגים שונים של תרופות, כגון חוסמי בטא או תרופות הרגעה, הידועים גם בשם בנזודיאזפינים. תרופות אלו אינן מיועדות לשימוש לטווח ארוך. הן נועדו לספק הקלה זמנית מתסמיני חרדה.

    למרות שרוב האנשים עם הפרעות חרדה דורשים טיפול תרופתי או פסיכותרפיה כדי לנהל את החרדה שלהם, גם שינויים באורח החיים יכולים להשפיע לטובה.

    התייעצו עם הרופא המקצועי של וילה מטריקס כדי להבטיח קבלת טיפול מלא, מקצועי ויעיל שישפר את מצבכם.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support