מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    קניית לינקים ושיווק

    קניית לינקים כדרך להשגת לקוחות חדשים

    בעולם שבו כולם מדברים על "קידום אתרים" המטרה העיקרית מאחורי כל הפעולות המאומצות הללו קצת נשכחה. הרעיון הוא לא רק להביא את האתר למקומות טובים בגוגל או במנועי החיפוש (הדי זניחים) האחרים אלא בעיקר להביא כמה שיותר מבקרים רלוונטיים לאתר שלכם. העובדה שהאתר שלכם נמצא במקומות הראשונים בגוגל היא לא תמיד פתרון הקסם שיגרום לאנשים להיכנס אליו או לבצע בו את הפעולות שאתם מעוניינים שהם יבצעו, כי אם, למשל, קידמתם את האתר במילת החיפוש הלא נכונה אתם עלולים לגלות שלמאמצים שלכם לא היו שום תוצאות.  כאן כדאי לדעת שישנן פעולות שמעבר ל"דחיפה" שהן נותנות לאתר במנועי החיפוש הן גם מביאות גולשים רלוונטיים בדרכים ישירות או עקיפות. אחת מהן היא קניית קישורים.

    כיצד קניית קישורים יכולה להביא לקוחות לאתר שלי?

    קניית קישורים מפרסמת את האתר שלך באתר אחר

    קניית לינקים מציגה "פרסום" כלשהוא של האתר שלך באתר אחר. הפרסום הזה יכול לבוא בצורה של טקסט עם קישור אליך, בצורה של מודעה ואפילו בצורת באנר. אם תבצע את קניית הקישורים שלך באתרים שבאמת רלוונטיים לתחום שלך אנשים שיראו אותם יקליקו עליהם ויגיעו לאתרך.

    קניית לינקים ושיווק

    קניית לינקים מסייעת לקידום האתר במנועי החיפוש

    כמו שכבר אמרנו, אחד הקריטריונים שעדיין מהווה מדד חשוב להצלחה בקידום האתר הוא כמות הקישורים הנכנסים – לאתר עם יותר לינקים איכותיים יש יותר סיכוי להתברג בתוצאות הראשונות. כשקידום האתר נעשה באופן הנכון, במילים הנכונות וכשהאתר מעניק מידע רלוונטי ואיכותי באמת התוצאות יכולות להיות פנטסטיות ולהביא לזרם של מבקרים רלוונטיים שיכולים להפוך בהמשך ללקוחות!

    קניית קישורים יכולה להביא לשיתוף פעולה נוסף עם בעלי אתרים

    קניית לינקים מבעלי אתרים יכולה להביא לשיתוף פעולה עם אותם אנשים שמכרו לך אותם, במיוחד בכל הקשור להבאת לקוחות לאתרך. לדוגמא, אתה מוכר סבון ריחני והחלטת לקנות קישור מאתר שמתמחה במוצרי טיפוח. עצם פעולת הקנייה עשוייה לתת לבעלי אותו אתר תחושה שאתה מעריך את אתרם/את הפרסום באתרם/את החברה שלהם וכדו', אחרת לא היית מפרסם אצלם.

    בהחלט סביר שהם ייגשו לאתר שלך וייראו במה אתה עוסק וכאן נפתח פתח לשיתופי פעולה, מעבר לקניית הקישורים, שיביאו לך תנועה ולקוחות. למשל, ייתכן והם יהיו מעוניינים לפרסם את המוצר שלך כחלק מחבילה שהם מציעים, וברגע שלקוח ירכוש את המוצר שלך דרכם הוא עשוי לגשת לאתר שלך כדי לראות אלו עוד מוצרים יש לך ו… השמים הם הגבול.

    באלו דרכים נוספות אני יכול להשיג תנועת לקוחות לאתר שלי?

    בנוסף לקניית קישורים יש לך אפשרות לבצע פעולות רבות שיסייעו להבאת תנועה –באפשרותך ליצור סרטונים, להעלות אותם ליוטיוב ולקשר מהם לאתר שלך, לענות בפורומים ולתת קישור בחתימה, להגיב בבלוגים רלוונטיים אליך, ליצור רשימת דיוור ולשלוח לה הצעות ומוצרים וכדו' הרעיון הוא לשלב בין הפעולות השונות וכמובן – לבדוק מהן התוצאות של כל פעולה ולחזק את הפעולות האפקטיביות ביותר.

     

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support