מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    קישורים בחינם או בתשלום?

    קניית קישורים או בניית קישורים חינמית?

    בעלי אתרים רבים מתלבטים בין קניית קישורים לבניית קישורים חינמית. הפתרון הוא פשוט – אין שום סיבה לא לשלב בין שתי האפשרויות הנ"ל. לכל אחת מהדרכים יש יתרונות וכבעלי אתרים אתם בהחלט יכולים ליהנות מכל העולמות.

    אז איך משיגים קישורים חינמיים?

    כאן יש לכם כמה וכמה אפשרויות: אתם יכולים לבצע החלפת קישורים עם בעלי אתרים בנושאים רלוונטיים אליכם, אתם יכולים לכתוב בפורומים ולשים לינק בחתימה, אתם יכולים ליצור בלוג אישי ולקשר אל האתר שלכם, אתם יכולים לפרסם מאמרים באתרי מאמרים שונים ולקשר מהם אל אתרכם ויש לכם אפשרות להגיב על בלוגים בנושאים רלוונטיים אליכם ולשים לינק בשם שלכם.

    היתרונות של פעולות אלה על פני קניית קישורים היא כמובן המחיר – או ליתר דיוק היעדר המחיר. גם אם התקציב שלכם נמוך תוכלו להשיג באופנים אלה לא מעט קישורים, חלקם אפילו די איכותיים.

    מצד שני, לפעולות אלה יש חסרונות לעומת קניית קישורים. קודם כל אתם נדרשים להשקיע כאן לא מעט זמן על מנת לבנות לעצמכם קישורים וכמו שהקלישאה אומרת – זמן שווה כסף. בנוסף, לא תמיד קל להשיג קישורים איכותיים באמצעים חינמיים, במיוחד אם האתר שלכם חדש ואינכם יכולים להציע הצעה אטרקטיבית להחלפת קישורים עם בעלי אתרים אחרים.

    קישורים בחינם או בתשלום?

    מהיכן ניתן לקנות קישורים?

    כאן יש לכם כמה אפשרויות, שהאפקטיבית שבהן היא קניית קישורים באמצעות מערכת אדסנוק. היתרון הוא שהמערכת מרכזת אתרים רבים מכל התחומים וכל שעליכם הוא לבחור באתרים בהם אתם מעוניינים לפרסם, להעלות את הבקשה לאישורו של בעל האתר ולהעביר לו את התשלום באמצעות המערכת.

    אפשרות נוספת היא פנייה ישירה לבעלי אתרים – פעולה שבדומה להחלפת קישורים חינמית גוזלת מכם זמן רב ובמקרה הזה – גם עלולה לעלות לכם לא מעט.

    היתרונות של קניית קישורים הם מהירות ונוחות הפעולה, כמו גם איכות הקישורים שתוכלו להשיג. החלפת קישורים חינמית לרוב תאפשר לכם להשיג קישורים מאתרים עם PR דומה ונתונים דומים לנתונים של האתר שלכם. כאשר אתם רוכשים קישור, לעומת זאת, אתם לא צריכים להתפשר על נתוני האתר ממנו רכשתם ואם יש לכם תקציב מסויים תוכלו להשיג גם קישורים איכותיים מאוד – שלעולם לא הייתם משיגים בדרך אחרת ואשר עשויים לתרום רבות לדירוג האתר שלכם.

    החסרון של קניית קישורים הוא העלות. קניית לינקים עולה כסף ואם אין לכם אפילו תקציב מינימאלי (ניתן להתחיל מכמה שקלים בשבוע, הכל תלוי באיכות הקישור) לא תוכלו להרשות זאת לעצמכם. מצד שני – החיסכון בזמן חוסך לכם לא מעט מזומנים והתוצאות שתפיקו אמורות לא רק לכסות את ההשקעה אלא גם להביא אתכם לרווחים.

    בשורה התחתונה, גם השגת קישורים חינמיים וגם קניית קישורים יכולות להועיל לאתר שלכם ולסייע לקידום שלו במנועי החיפוש. ההמלצה היא לשלב בין שתי הפעולות להשגת התוצאה האופטימאלית והאפקטיבית ביותר!

     

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support