מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    שיטות קידום אתרים

    לא רק קניית קישורים – יש גורמים רבים שמשפיעים על דירוג האתר

    תוכן – המלך הבלתי מעורער

    לא נחזור על הקלישאות בנושא כי לכולם כבר ברור שתוכן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום האתר שלכם. אם אתם לא מקדמי אתרים או לפחות מבינים בתחום, רוב הסיכויים שתתקשו מאוד לקדם אתר רק על סמך קניית קישורים/החלפת קישורים וללא תוכן שיהווה ערך מוסף מבחינת הגולשים ומנועי החיפוש ויכיל מילות מפתח רלוונטיות. כמובן, ניתן למצוא ברשת אתרים ריקים מתוכן שמצליחים להגיע למקומות מכובדים אך האנשים המקדמים אותם הם בדרך כלל כרישים בתחום ולא קל להתחרות בהם.

    חשוב להבין שלתוכן יש משמעות נוספת, שקשורה לא רק להבאת גולשים לאתר אלא גם לרצון שלהם להישאר ולבצע את הפעולה המבוקשת (קנייה, לחיצה על לינקים, הכנסת פרטים, להתקשר אליכם וכו'). בסופו של דבר, גם אם אתר ריק מתוכן כבר הצליח להתברג לראש תוצאות החיפוש, הסיכויים שהגולשים יעזבו אותו במהירות הם גדולים יותר, כך שכל ההשקעה בפעולות כמו קניית קישורים, עיצוב וקידום בדרכים שונות ומשונות עלולה לרדת לטימיון.

    גורמים נוספים שמשפיעים על קידום האתר

    מעבר לבניית תכנים מעולים וקניית לינקים איכותיים, ישנן פעולות וגורמים רבים מאוד שונים שיכולים להשפיע על קידום האתר. לא ניתן להקיף את כולן בדף אחד מצומצם, אבל בהחלט ניתן לדבר על נושאים כמו שיפור ממשק המשתמש, הארכת זמן שהיית הגולשים באתר, מהירות טעינת האתר, אופטימיזציית הקוד (אם אתם מעוניינים לדעת במה מדובר בדיוק כדאי שתשאלו מתכנת, בגדול הכוונה היא ליצירת קוד אתר "נקי" שמקל על קריאתו בידי העכבישים של גוגל), וכן הלאה. לכל פרמטר בפני עצמו יש אולי השפעה קטנה, אך אם תוותרו על הפרמטר הזה והפרמטר ההוא ותחליט להתמקד רק בהוספת מאמר מידי פעם והחלפת/קניית קישורים התוצאה שלכם לא תהיה טובה במיוחד, במיוחד אם מדובר על תחום תחרותי.

    שיטות קידום אתרים

    שימו לב לשינויים!

    כמה פעמים נכנסתם לדף אינטרנט בנושא כלשהוא וגיליתם שהתכנים מיושנים וכבר מזמן אינם רלוונטיים? אם אתם מנסים ללמוד איך לקדם את אתרכם סביר להניח שזה קורה לכם כמעט כל הזמן. העיניין הוא שמנוע החיפוש העיקרי (ע"ע גוגל) הוא זה שקובע את החוקים ולכן במידה מסויימת הוא גם זה שמשנה אותם כרצונו, בתדירות גבוהה מאוד. על כך יעידו בעלי אתרים בכל רחבי העולם שהרגישו בעבר הלא רחוק את נחת זרועו של "עדכון הפנדה".
    לכן עצם העובדה שאתם מבצעים פעולות קידום אתרים, עוסקים בקניית לינקים ומנסים לשפר את קוד האתר וממשק המשתמש אינה מספיקה.

    כדי לקדם אתר באפקטיביות יש לעקוב אחר השינויים בגוגל באופן תדיר. ואם אנחנו עוסקים בנשוא קניית קישורים וקישורים בכלל, אפשר לתת דוגמא קטנה מהתחום: בעבר הייתה סברה שגוגל לעולם אינו עוקב אחר קישורי NoFollow, אך היום יש הטוענים שהוא כן עוקב עוקב אחריהם (וכמובן יש שעדיין טוענים שלא). בעבר הייתה התמקדות גדולה בטקסט העוגן בקישורים, היום יש שטוענים שחלו שינויים בנושא. בעבר היו אנשים שביססו חלק עצום מקידום האתרים שלהם על קישורים מאתרי מאמרים אך נראה שעם השניים קישורים אלה איבדו מחשיבותם. והדוגמאות עוד רבות.

    ניתן לסכם ולומר שאם אתם מעוניינים באתר חי, נושם ובועט, אתם לא יכולים להסתפק בקניית קישורים או השגתם בכל דרך אחרת. הכרחי שתעבדו על פרמטרים שונים באתר שלכם ותעקבו אחרי השינויים שגוגל מבצע כל הזמן.

     

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support