מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    החלפת קישורים אפקטיבית

    החלפת קישורים – כללי זהירות

    בין אם אתם הולכים על החלפת קישורים ובין אם אתם מעוניינים בקניית קישורים, יש כמה כללי זהירות בסיסיים שיסייעו לכם להימנע מפעולות שרק יזיקו לאתר שלכם ולא יועילו לו כלל. הנה כמה מצבים בסיסיים מהם כדאי לכם להיזהר:

    החלפת קישורים עם אתרים מזיקים

    היזהרו מקניית קישורים או החלפת לינקים עם אתרים "בעייתיים" מבחינת גוגל. מדובר באתרי "שכונה רעה" למינהם כגון אתרי מבוגרים, אתרי קזינו וכו' וכן אתרים שגוגל חסם. החלפת קישורים עם אתרים מסוג זה לא רק שאינה מקדמת את האתר שלכם, אלא עלולה גם לפגוע בדירוג שלו (בבחינת אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה).

    החלפת קישורים אפקטיבית

    החלפת קישורים ללא תועלת

    ישנם אתרים רבים שהחלפת קישורים איתם לא תגרום לכם נזק אך גם לא תביא לכם יותר מידי תועלת ולכן תבזבז לכם זמן יקר ובמקרים מסויימים גם כסף. דוגמא למצב כזה היא החלפת לינקים עם אתרים שבהם מכל דף יוצאים הרבה מאוד קישורים: הבעיה היא שככל שיוצאים יותר קישורים מדף מסויים כך התועלת שכל קישור מביא לאתר אליו הוא מקשר היא נמוכה. לכן אם אתם נדרשים לתת קישור חזרה או לשלם כסף, עסקה כזאת תוציא אתכם מופסדים.

    מדובר רק בדוגמא אחת, אך מלבד נתונים אלה יש עוד שלל פרמטרים שרצוי מאוד לבדוק לפני שרצים לבצע החלפת קישורים כגון ציון ה – PR של האתר, רלוונטיות הדף המקשר וכדו' – ועל כך הרחבנו  בדף "הקריטריונים לקניית קישורים איכותיים".

    קישורים נעלמים

    שימו לב – יש אתרים שישמחו למכירת קישור או להחלפת קישורים עמכם, אבל אחרי שהעסקה נעשתה הם יסירו את הקישור שלכם מהאתר שלהם. בדרך כלל זה לא יקרה בהתחלה, כשאתם עוקבים אחרי הקישורים שרכשתם/החלפתם אבל זה בהחלט עלול להתרחש בהמשך. כדי להתגונן בפני מצב זה יהיה עליכם לעקוב אחרי הקישורים שלכם ובמידה והם הוסרו – להסיר גם את הקישור הנגדי (מכם אל האתר המסיר) ו/או להפסיק לשלם על הקישור שרכשתם. מן הסתם לא תמיד תוכלו להשיג את כספכם בחזרה, אבל שווה לנסות לדרוש זאת אם הקישור שלכם הוסר במזיד, ללא הודעה מראש והכסף עבורו כבר שולם.

    חוסר יציבות של קישורים

    בשונה מהמצב שתואר בפסקה הקודמת, כאן בעל האתר המקשר אליכם לא מסיר את הקישור שלכם לחלוטין, אך מידי פעם עורך שינויים באתר, יש לו בעיות טכניות וכדו' – וכך מתרחש מצב שבו הקישור שלכם עולה ויורד, נעלם וחוזר, שוב ושוב. החלפת קישורים כזאת לא תביא לכם תועלת, שכן הערך של קישור לא יציב הוא נמוך אם בכלל. לכן, גם במקרה זה וגם במקרה שתואר בפסקה הקודמת מומלץ לעקוב אחרי הקישורים הנכנסים לאתרכם. ישנם אופנים שונים לבצע מעקב כזה – תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לכך ברשת ואף תוכנות ואתרים שיעשו את העבודה עבורכם.

    לסיכום, בשורה התחתונה – אם אתר כלשהוא לא נראה לכם, אל תחליפו איתו קישורים! יש כמות עצומה של אתרים ברשת ואין סיבה שלא תמצאו אתרים שמתאימים לכם מכל הבחינות. בכל מקרה, אם אתם לא בטוחים – יש לא מעט פורומים ומומחים שיוכלו לסייע לכם בנושא ולהפוך את החלפת הקישורים שלכם להצלחה.

     

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support