מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    קניית קישורים נכונה

    מאילו אתרים לעולם אל תקנו קישורים

    אתרי שכונה רעה

    יש אתרים שלא רק שלא יביאו לכם שום תועלת, הם עלולים להזיק לכם ולגרום לענישה שלכם במנועי החיפוש – במיוחד אם תוציאו אליהם קישורים. מדובר על אתרים שגוגל מחשיב כ"שכונה רעה" ופוסל אותם מסיבות שונות ולכן קניית קישורים מהם היא בעייתית. הדוגמאות הנפוצות הן:

    1. אתרים למבוגרים בלבד
    2.  אתרי הימורים
    3. אתרים שמבצעים פעולות לא חוקיות כאלה ואחרות או פוגעים בגולשים (על ידי החדרת קבצים זדוניים למחשב שלהם, למשל)
    4. יש אומרים שגם אתרים שיושבים בחבילת האחסון עם אתרים כאלו יזכו ליחס צונן מגוגל

    לא תמיד קל לראות במבט ראשון אם אתר נחשב ל"שכונה רעה", אבל יש דרכים לגלות זאת ובכל מקרה יש להימנע מקניית קישורים מאתרים כאלה.

    אתרים שמוציאים כמויות גדולות מאוד של קישורים מכל דף

    בדרך כלל, ככל שיותר קישורים יוצאים מדף מסויים כך התועלת שלהם קטנה. אם אתר שמוציא כמויות גדולות מאוד של קישורים מכל הדפים מציע לכם קניית קישורים מאחד מהם – עדיף לסרב שכן העלות עלולה להיות הרבה יותר גדולה מהתועלת.

    קניית קישורים נכונה

    אתרים שנמצאים בעונש של גוגל

    גוגל "מעניש" אתרים מסיבות שונות (למשל שימוש בשיטות קידום פסולות), ושולח אותם אי שם לתוצאות החיפוש הנידחות ביותר. קניית קישורים מאתרים כאלה לא תועיל לכם ובהחלט אינה מומלצת.

    אתרים עם נתוני פתיחה נמוכים ומחיר גבוה

    אם אתר חדש, ללא דירוג PR, ללא לינקים נכנסים ועם מעט תוכן ינסה למכור לכם קישור בעשרה שקלים לחודש מן הסתם תסרבו, אך גם במקרים אחרים כדאי לבדוק טוב כמה אתם משלמים ומה אתם מקבלים בתמורה. בסופו של דבר קניית לינקים היא דרך נפלאה לקדם את האתר ולהשיג יותר לקוחות יותר הכנסות, אבל אם העלות גבוהה מידי זה לא משתלם!

    שימו לב – יש גורמים נוספים שכדאי לשקול בקניית קישורים

    גם אם תדלגו על כל האתרים ה"בעייתיים" או ה"יקרים מידי" יהיה עליכם לבצע מיון בסיסי אך חשוב של האתרים מהם אתם רוכשים קישורים. הנה כמה נתונים שישפיעו על התועלת שתפיקו מקניית לינקים:

    • רלוונטיות – רצוי להתמקד בקניית קישורים מאתרים ודפים שרלוונטיים אליכם. למשל, אתר שעוסק בסידורי פרחים יכול לקנות קישור מאתר של זרי פרחים או זרים ומתנות אבל פחות מומלץ לו לרכוש לינקים מאתרים או דפים שעוסקים בשמאות ומוסכים.
    • מיקום היררכי של הדף – למיקום הדף (דף הבית, דף פנימי ברמה הראשונה או השניייה וכדו') יש השפעה על התועלת שתפיקו. בהחלט ניתן  לגוון ולבצע קניית קישורים גם מדפי בית וגם מדפים פנימיים, אך חשוב להבין שקישורים מדפים כמו דף הבית יכולים להביא תעלת גדולה יותר, ויש לשים לב לכך במיוחד כשסוגיית המחיר עולה.
    • יציבות – אם אתר מוריד ומעלה קישורים, נופל וקם הרי שהתועלת בקניית לינקים ממנו נמוכה יותר אם בכלל.

     

     

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support