מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    קניית קישורים – כמה ואיך

    אחת השאלות שעולות בהקשר של קניית קישורים היא הכמות. האם לקנות הרבה או מעט, האם לשלב בין קניית קישורים להחלפת קישורים, והאם להקפיד לקנות רק מאתרים עם פייג'רנק גבוה ונתונים מעולה או שניתן להסתפק גם בקישורים מאתרים עם נתונים קצת פחות טובים.

    קניית קישורים – כמה ואיך

    אחד הדברים שחשוב להבין בהקשר של קידום הוא שהידע בתחום נצבר תוך כדי למידה וניסיון ולכן בהחלט ייתכן שמקדם אתרים אחד יאמר לכם משהו שסותר את מקדם האתרים השני. עם זאת, קיימת המלצה להרבות בקישורים לאתרים. המלצה נוספת היא ליצור את הקישורים באופן "טבעי". כלומר לא לנסות לבצע קניית קישורים רק מאתרים עם פייג'רנק מאוד גבוה אלא לשלב בינם לבין אתרים קצת יותר "עממיים". בין אם מדובר בהמלצה מוסמכת או לא, שילוב כזה בהחלט לא יכול להזיק וקישורים מאתרים כאלה יהיו זולים יותר.

    שילוב נוסף שניתן לבצע הוא בין החלפת קישורים לקניית קישורים. במילים אחרות, אתם לא חייבים לשלם על כל קישור ואם בעל אתר טוב מציע לכם להחליף קישורים אין סיבה שתסרבו. עם זאת, אחת הסברות היא שקישורים חד צדדיים מביאים יותר תועלת ולכן בהחלט אפשר לבצע לשנות את ההצעה מ"קישור תמורת קישור" לקישור תמורת תוכן, למשל.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support