מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    הקריטריונים לקניית קישורים

    כולנו יודעים שישנן פעולות שמובילות לקידום האתר שלנו בתוצאות החיפוש וישנן פעולות שעלולות להפריע או להזיק, הבעיה היא שגוגל לעולם לא יפרסם את ה"חוקים" שגורמים לאתר אחד לנסוק ולשני ליפול ולכן כל התובנות שקיימות בנושא הן תוצאה של ניסוי וטעייה. הדבר נכון גם לגבי קניית קישורים או החלפת קישורים: למרות שמקדמי אתרים ניסחו במשך השנים רשימת "עשה ואל תעשה" הם עצמם לא יכולים לומר מה נכון במאה אחוז ומה לא, שלא לדבר על כך שכל הזמן חלים שינויים.

    הקריטריונים לקניית קישורים

    מסיבות אלה חשוב להבין שגם הקריטריונים שלפניכם עשויים להשתנות בבוא הזמן ויש להישאר עם האצבע על הדופק:

    • רלוונטיות – קניית קישורים מומלצת כאשר הדף ממנו תקבלו קישור רלוונטי לדף שלכם. למשל, אם אתם חברה להשקעות עדיף לכם לקבל לינק מחברה פיננסית בתחום שלכם ולא ממפעל שוקולד.
    • PR – ציון ה – PR (Page Rank) הוא ציון שבאמצעותו גוגל מדרג דפים ברשת (בהתאם לעוצמת הקישורים הנכנסים, אם כי ככל הנראה גם בהתאם לגורמים אחרים – לדוגמא – אתרים סמכותיים כמו אתרי ממשלה ואוניברסיטה יקבלו תמיד PR גבוה). למרות הוויכוחים ותיאוריות הקונספירציה סביב הנושא, רבים סוברים כי גם כיום לציון זה יש משמעות וחשיבות – וככל שלאתר יש ציון PR גבוה יותר כך קישור ממנו נחשב לאיכותי ועצמתי יותר. יש לציין כי PR 0 הוא לא תמיד מדד לחוסר איכות אלא לפעמים מדד לחוסר וותק של האתר, שטרם דורג. עם זאת, כדאי לשאוף להגיע לקניית קישורים מאתרים עם PR גבוה יותר.
    • וותק – נסו לקבל קישורים מאתרים עם דומיין וותיק ככל האפשר. ישנם כלים שונים לבדיקת וותק דומיין, ואף על פי שהם עשויים לא להיות מדוייקים במאת האחוזים הם בהחלט יכולים לתת מדד מסויים.
    • תכנים איכותיים – בדקו האם האתר איתו תבצעו החלפת קישורים או קניית קישורים מכיל תכנים איכותיים ובכמה דפים יש תוכן איכותי וייחודי (שאינו מופיע במקומות אחרים ברשת).
    • כמות הקישורים היוצאים – ככל שיותר קישורים יוצאים מדף מסויים כך התועלת שלהם נמוכה ולכן מומלץ להימנע מהחלפת או קניית קישורים מדפים שמכילים קישורים רבים ועדיף לקבל קישורים מדפים שמוציאים כמה שפחות לינקים.
    • מאיזה דף באתר תוכלו לקבל קישור – קישורים מדף הבית נחשבים לטובים ביותר, אם כי גם קישורים מדפים ברמה שנייה שמקבלים לינק מדף הבית בהחלט יכולים להביא תועלת מסויימת, הדבר תלוי באיכות האתר, מן הסתם. בגדול ככל שדף הוא פנימי יותר (רמה שלישית וכן הלאה) כך הוא פחות מומלץ כמועמד לקניית קישורים. גם "דפי קישורים" (דפים שאינם מכילים תכנים איכותיים אלא לינקים בלבד) למיניהם מומלצים הרבה פחות.
    • כמות הדפים באתר – כל המרבה הרי זה משובח – בהנחה שמדובר באתר איכותי ולא אתר שמשכפל דפי "זבל".
    • שכונה טובה – סביר להניח שאם בדקתם את כל הקריטריונים שמנינו עד כה וקיבלתם תוצאות טובות מדובר על אתר איכותי. מכל מקום, חשוב לשים לב שישנם אתרים שנחשבים על ידי מנועי החיפוש כ"שכונה רעה" כלומר כאתרים "בעייתיים" מדובר באתרי קזינו, הימורים פורנוגרפיה וכו'. כך שאם נתקלתם באתר כזה או באתר שעוסק בנושאים כאלה מומלץ לבצע פניית פרסה מהירה ולחפש מקור חדש להחלפת או קניית לינקים.

    כיצד בודקים נתונים של אתרים ברשת?

    ישנם כלים טובים ובדרך כלל חינמיים לבדיקת נתונים שונים של אתרים, בדרך כלל הדרך הפשוטה למצוא את הכלים העדכניים והטובים היא פשוט לכתוב בגוגל "בדיקת PR" או "בדיקת וותק דומיין" וכדו'. לעיתים ניתן למצוא תוכנות כמובן שאת כל הבדיקות יש לבצע לפני קניית הלינקים/החלפת הלינקים.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support