מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    הדרכות עבודה בגובה

    עבודה בגובה מגיעה עם לא מעט אתגרים ייחודיים. מצד אחד, אנחנו רואים שיש ביקוש רב מאוד לעבודות בגבוה בשנים האחרונות. בשל דרישת החוק אפשר גם להבין מדוע, שכן הגדרת עבודה בגובה הינה עבודה שממנה ניתן ליפול לעומק של 2 מ' ויותר, דבר ההופך גם על טיפוס בסולם בגובה זה לעבודה בגובה.. מצד שני, ישנן לא מעט תאונות עבודה עקב נפילה מגובה, העבודה מסוכנת ויש כאן לא מעט אתגרים שצריך לקחת בחשבון. לכן, נשאלת השאלה, איך אפשר לבצע עבודות כאלה ולדעת בצורה ודאית שהתוצאה תהיה טובה ושלא יקרו תאונות? הדרך הנכונה היא, ללא ספק, לעבור כמה שיותר הדרכות עבודה בגובה המתאמות לאופי פעילות החברה. עבודה בגובה חושפת עובדים לסכנות כגון נפילות ותקלות בציוד. כתוצאה מכך, הרשויות החמירו את התקנות והגבירו את האכיפה כדי להגן על העובדים. הכשרה לעבודה בגובה חיונית ביותר ולכן, אם גם אתם עוסקים בתחום הזה, ברור שלא תוכלו לוותר על ההדרכות הנדרשות על פי חוק. מתלבטים היכן העובדים שלכם יוכלו לעבור הדרכות הסמכה וריענון בתחום? פנו עוד היום אל המומחים של חברת שחר הנדסת בטיחות, כי למה להתפשר על פחות מזה?

    מה כוללות הדרכות עבודה בגובה?

    הדרכות עבודה בגובה מכסות מגוון נושאים למשל: ציוד מגן אישי, מערכות למניעת נפילות, בטיחות בעבודה על סולמות, במות הרמהושימוש בפיגומים. תרגילים מעשיים ותרחישים מהחיים האמיתיים מהווים חלק חיוני מקורסים אלה ומאפשרים למתאמנים ליישם את הידע שלהם בסביבה מבוקרת. בנוסף, הדרכות אלה עשויות לכסות נושאים מיוחדים, כגון עבודה בלילה וחילוץ עמיתים, כדי להבטיח הבנה מקיפה של בטיחות בעבודה בגובה.

    איפה כדאי לעבור הדרכות מסוג כזה?

    יש היום מספר חברות שונות בארץ שמציעות הדרכות עבודה בגובה. אפשר גם להבין מדוע, שכן אם יש כל כך הרבה עובדים בתחום הזה, יש צורך בהרבה הדרכות וקורסים מתאימים. חשוב לדעת: אחרי השלמת קורס הכשרה לעבודה בגובה, העובדים מקבלים תעודה המאשרת את יכולתם לעבוד בגובה. הסמכה זו חיונית, שכן היא ממחישה שהעובד עבר בהצלחה את ההכשרה הנדרשת בתחום העבודה בגובה. על מנת לשמר את ההסמכה, נדרשים העובדים לעבור קורסי ריענון כל שנתיים. מחפשים את המקום הטוב ביותר להדרכות כאלה? חברת שחר הנדסת בטיחות, המקצועית, המנוסה והדינאמית, אשר זמינה עבורכם תמיד במספר:

     073-7421999 זו בחירה מצוינת – עבורכם ועבור העובדים שלכם.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support