מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    חברת ייעוץ משכנתאות – ממליצה לאחר בדיקה ותחקיר

    חברת ייעוץ משכנתאות הינה בעלת תשתית מקצועית למתן שירותים ללווים.  ההלוואה נדרשת, במרבית המקרים, לטובת רכישת דירה. מדובר על סכומים ניכרים שיש לקבל ועל התחייבות כספית לטווח ארוך. משום כך, כדאי למצוא את המשכנתא הטובה ביותר מבחינת כל התנאים כולל, כמובן, הכספיים. חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מפורט.

    חברת ייעוץ משכנתאות עורכת שיחות עם הלווים ומתחקרת אותם על כל הנושאים הקשורים בצרכיהם. כך הסכום הנדרש, תקופת ההלוואה, יכולות ההחזר שלהם וההכנסות הכספיות החודשיות ועוד. צריך להקדים ולומר כי המדינה מגבילה את הסכומים שניתן לקבל. כך, עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מערכה. משפרי דיור יזכו ל70% ואילו בעלי דירה נוספת עד 50% מהערך. עם זאת, לא תמיד כדאי לבקש את הסכום המקסימלי כי יש לכך מחירים כספיים. ככל שההלוואה גדולה כן סכום הריבית עולה. נכון הוא שההחזר החודשי נמוך יותר. על סמך כל המשוואה הזאת, ונתונים אחרים, יש לקבל החלטה. אסור להיווצר מצב עתידי בו אין יכולת להחזיר החזר חודשי כי הדבר עלול להוביל לקנסות, ריביות גבוהות וכדומה. יש צורך גם להשאיר מרווח ביטחון למקרה וההכנסה החודשית יורדת לפתע. היועץ יבחר משכנתא גמישה שניתן למחזר, לנייד, לחסל וכדומה.

    אישור הבקשה על ידי הבנק

    הבקשה המוגשת נבדקת ונציגי הבנק ידרשו לקבל מסמכים שונים ובין היתר: דו"ח פיננסי על רמת השתכרות, דפי חשבון בנק לבדיקת תזרים המזומנים, דו"ח שמאות לקביעת ערך הנכס ו/או חוזה רכישה מהקבלן לטובת שעבודו ועוד. לאחר שהם יענו על הדרישות הסכום המבוקש יאושר ויועבר לחשבון הלקוח. הוא אף יצטרך להעמיד לבנק פוליסת ביטוח חיים להבטחת ההחזר.

    חברה עם שירות יעיל

    חברת "משכנתא יועצים" בניהולו של ידידיה רפאלוב עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומקיף הכולל ניהול מו"מ טיפול במסמכים והגשתם, מחירים נוחים ועוד. מנהלה  הינו בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הוא ישמח לשרת אחרים.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support