מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    יועץ כלכלי פרטי

    לא מעט אנשים מוצאים את עצמם במצב בו הם מתקשים לסגור את החודש, זאת למרות שהם עובדים ואפילו מרוויחים לא רע. אין ספק, התנאים החיצוניים הקיימים אינם ממש לטובתנו במיוחד בשנים האחרונות: קורונה, מצב ביטחוני לא יציב ובכלל יוקר המחיה שרק הולך ומטפס אפילו במוצרים בסיסיים כמו מזון. עם ניהול נכון של התקציב, של הוצאות והכנסות וגם ביצוע שינויים בתשלומים כמו ביטוחים ניתן לחסוך כסף מצד אחד ולהרוויח יותר כסף מצד שני. יועץ כלכלי פרטי יבדוק באופן היסודי ביותר את כל ההכנסות וההוצאות על כל סעיפיהן ויציע כלים פשוטים וברורים כיצד לייעל את ההתנהלות הכלכלית שלכם, להוציא פחות ולהרוויח יותר.

    נושאים בהם יעזור יועץ כלכלי פרטי

    במשפחות רבות למעשה אין ממש התנהלות כלכלית. יועץ כלכלי פרטי יעשה סדר במגוון נושאים בהם אתם מתנהלים מהיום למחר ולא ממש מודעים להוצאות לצד ההכנסות. אחד הנושאים שעלו לאחרונה הוא נושא הביטוחים. לרבים מאיתנו יש ביטוחים שונים. עם זאת, ישנם ביטוחים כפולים המכוונים לאותה מטרה כך שעל אחד מהם אפשר לוותר או לפחות לצמצם. נושא אחר הוא דמי ניהול שאתם משלמים בפנסיה, קופות גמל או קרנות השתלמות. באמצעות שינויים ניתן לחסוך מאת שקלים בשנה רק ע"י צמצום דמי הניהול. נושא אחר הוא חסכונות: כיצד להשקיע בצורה יעילה יותר: להרוויח יותר מבלי ליטול סיכון גדול יותר. כל אלה הם שינויים קטנים ישפיעו באופן משמעותי.

    יועץ כלכלי לקראת שינויים מרחיקי לכת

    אם בהתנהלות הכלכלית היומיומית נדרשים פעמים רבות שינויים כדי שתהיה יעילה יותר, על אחת כמה וכמה דברים צריכים להתנהל באופן מושכל ומודע לקראת שינויים מרחיקי לכת. זו יכולה להיות רכישה משמעותית כמו דירה, פתיחה של עסק או הרחבת עסק קיים. כל אלה דורשים הכנה מראש לקראת השקעה של לא מעט כסף בדבר. סביר להניח שיידרש מכם לקחת הלוואות או משכנתא כדי לבצע את ההשקעה. יועץ כלכלי פרטי יוכל לייעץ לגבי בחירת ההלוואה או המשכנתא הנכונה כמו גם לניהול ההלוואות בצורה יעילה יותר, למשל באמצעות איחוד הלוואות. אם מדובר בעסק, לצד גיוס האשראי הוא יסייע בכלים לניהול פיננסי נכון יותר של העסק.

    עמיחי מרקס הוא יועץ כלכלי פרטי למשפחות שמצליח לסייע למשפחות רבות להגיע למצב כלכלי טוב ובטוח יותר באמצעות צעדים ברורים וליווי שהוא מעניק לכל משפחה. מוזמנים ליצור קשר.

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support