מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    לגיטימציה חוקתית של חקירה פרטית

    כל אחד עשוי להיות זקוק ביום מן הימים למידע איכותי, כזה שאין מקבלים בדיון חברי או בשאילתה במשרד הפנים, כזה שניתן להשיגו רק באמצעים עקיפים וסמויים, ובמילים אחרות- באמצעות חוקר פרטי מקצועי. אנשי עסקים שנקלעו למבוכה כלשהי וזקוקים לפרטי מידע שישפכו אור על המתרחש אולי מאחורי גבם וטומן להם מלכודת, אותה הם חשים נטווית סביבם כבר זמן מה, מנהלי חברות המעוניינים בשיתופי פעולה משמעותיים עם חברה או אישיות דומיננטית בתחום, ומעוניינים ללמוד את עברה הפיננסי, ובמידת הצורך גם את עברה הפלילי, כדי לוודא שהצעד הזה ישחק לטובת החברה ולא יפיל אותה בפח כלכלי או משפטי, פרויקטים העוסקים בגיוס עובדים וזקוקים למיון איכותי של מועמדים, וכמובן גם איתורי קרובים וחקירות מידע משפחתי. כל אלו ועוד סיטואציות רבות ונוספות מעמידות בפני מבקש המידע את השאלה הפשוטה והבסיסית, האם זה חוקי?

    הזכות לפרטיות או זכות הציבור לדעת

    ובכן, אין ספק שכל מי שכבוד האדם וזכויות הפרט הם נר לרגליו יתהה על מידת מצפוניות הפניה לעזרת חוקר פרטי, ויש שאף יחושו עצמם כפוגעים בזכויות יסוד העומדות לכל אדם באשר הוא כאשר הם נדרשים למידע מסוג זה. חשוב לדעת שהחוק אמנם תקיף מאד בכל הנוגע לשמירת פרטיות חייו של כל אדם, אולם כדי לאפשר לכל אחד להגן על עצמו ולהגיע להחלטות נכונות בחייו מתוך מלוא המידע שהוא זקוק לו כדי להכריע, הן בסוגיות כלכליות והם בסוגיות משפחתיות או אישיות, נקבעו בחוק אפשרויות סדורות עבור חקירות פרטיות, בהתאם ובגבולות שקבע החוק, ובהרשאת משרד המשפטים. החוק מכיר בהחלט בזכותו של כל אדם להשיג את המידע החבוי מפניו בהנחה שעשוי להיות שהוא חבוי באופן המנוגד למוסריות הציבורית והפרטית.

    רישוי משרד המשפטים

    משרד חקירות הוא עסק חוקי ביותר ומתנהל שלא בהסתר, כמו כל עסק נותן שירות אחר במשק. כל שצריך הוא לקבל את אישור משרד המשפטים להקמת משרד חקירות. משרד המשפטים מעניק רישוי כזה לחוקר מקצועי שעבר הליכי בדיקה ובחינה מעמיקים, הן של בקיאותו בחוקי המדינה לעומקם, בדגש על גבולות החוק בתחום החקירה, והן של אישיותו ואופיו, זאת כדי לוודא שאכן מדובר באישיות מוסרית שתעשה את עבודתה על פי צווי מצפון איכותיים עד כמה שיידרש ולא לצורך בלתי מוסרי. בהתאם לכך מקבל החוקר זכות לפתוח משרד חקירות פרטי עצמאי, חשוב לדעת שלא כל חוקר פרטי מורשה מטעם משרד המשפטים הינו מורשה לפתוח משרד עצמאי ויש לברר זאת היטב טרם תחילת העבודה מול החברה, כדי למנוע הליכים פליליים הנפתחים כנגד מבקשי חקירות המנוגדים לחוק.

    משרד ויצמן יער הינו משרד חקירות מורשה בעל ניסיון של כ-40 שנה בתחום, ומעסיק עשרות חוקרים מורשים, מקצועיים וסופר יצירתיים, בתחומים חקירה שונים, הפועלים במסירות כדי להגיע לתוצאות.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support