מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    מחיקת רישום משטרתי

    אנשים רבים נדרשים בשלב כזה או אחר בחייהם להציג תעודת יושר מהמשטרה, שהיא בעצם פלט מהמחשב המשטרתי לגבי תיקים קיימים, גם אם סגורים,  של אותו אדם. רק אז הם מגלים להפתעתם שישנו במחשב המשטרתי רישום לגביהם על תיקים שנסגרו מזמן . גם אם מדובר על תיקים שנפתחו ונסגרו לפני זמן רב, הדבר מטיל כתם כלשהו ומומלץ לפנות לעורך דין פלילי המתמחה בתחום כדי שתתבצע מחיקת רישום משטרתי של כל המידע אשר ניתן למחוק. אמנם רישום משטרתי פתוח לגורמים מסוימים בלבד כמו גורמים בטחונים, אך עדייען הדבר גורם לתחושה לא נוחה ויכול להפריע כאשר אדם מועמד לעבודה הקשורה למערכות הביטחון או דורשת נשיאת נשק.

    כיצד נעשית מחיקת רישום משטרתי?

    מחיקת רישום משטרתי יכולה להתבצע במספר דרכים. הרישום אמור לכלול בתוכו רק תיקים שנסגרו מחוסר ראיות או חוסר עניין לציבור. תיקים שנסגרו בעקבות חוסר אשמה אמורים להימחק מהמערכת באופן אוטומטי ואם לא נעשה כך, זכותו של אדם לבקש זאת. כדי שגם .תיקים סגורים עקב חוסר ראיות או חוסר עניין לציבור יימחקו באופן אוטומטי, עורך הדין יגיש בקשה להפיכת עילת סגירת התיק לחוסר אשמה. כך דברים יימחקו באופן אוטומטי מהמערכת. מעבר לכך, ישנו גם עניין של התיישנות. על חשד לעבירות בדרגת חטא או עוון (עבירות שהעונש עליהן הוא עד 3 שנות מאסר) המידע אמור להימחק כעבור 7 שנים באופן אוטומטי אך ניתן להגיש בקשה כבר מחלוף 5 שנים מיום האירוע. לגבי חשד לעבירות בדרגת פשע ניתן לבקש בקשה למחיקת הרישום לאחר 7 שנים מיום האירוע.

    האם חשובה הפניה לעורך דין למחיקת הרישום?

    מומלץ להגיש בקשה לביצוע מחיקת רישום משטרתי בעזרת עורך דין, במיוחד כאשר חשובה מחיקת הדברים לפני תום התקופה האמורה וכאשר תיקים סגורים מחוסר עניין או חוסר ראיות. אז כאמור, נדרש שינוי עילת סגירת התיק לחוסר אשמה. כך התיק יימחק גם לפני תום התקופה. המשטרה לוקחת בחשבון נתונים נוספים כמו גילו של אדם, האם יש לו רישום פלילי כלשהו ובכלל נסיבות חייו. כל אלה יחד מהווים חלק חשוב בשיקול המשטרה. עורך הדין ידאג לנסח את הבקשה היטב ולצרף כל מסמך שיתמוך בהחלטת המשטרה לשנות את עילת סגירת התיק וכך למחוק את המידע מהמערכת.

    עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית בעלת ניסיון רב אשר סייעה ללקוחות רבים למחוק את הרישום המשטרתי לגביהם וכך לפתוח דף חדש ונקי. מוזמנים ליצור קשר.

    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

     טלפון ליצירת קשר: 054-5238646.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support