מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול – אפשר לצאת מזה בשלום

    אלכוהול הוא תוספת מוצלחת לחיים – אבל לא כשנוהגים. יחד עם זאת יש גם מצבים שבהם אדם נחשד או מואשם בביצוע עבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול, למרות שהוא חף מפשע. עו"ד אלון שליכטר כבר טיפל בהצלחה בתיקים מסוג זה, תוך שימוש במגוון כלים משפטיים רלוונטיים.

    דגשים חשובים לגבי נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    * הרף המותר בחוק – החוק מתיר עד 240 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר (בבדיקת ינשוף), או עד 50 מ"ג אלכוהול ב-100 מ"ל בבדיקת דם. בפועל התקבע רף מעט גבוה יותר עבור בדיקות ינשוף, כדי למנוע ענישה במקרים גבוליים – 290 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר.

    * אוכלוסיות מיוחדות – החוק קובע גם רף מחמיר הרבה יותר לנהגים חדשים, נהגים צעירים (בני/בנות 24 ומטה), נהגים בכלי רכב ציבוריים ונהגים בכלי רכב כבדים (3,500 ק"ג ומעלה). עבורם העבירה מוגדרת ל-50 מק"ג אלכוהול ומעלה בליטר אוויר, או 10 מ"ג אלכוהול ב-100 מ"ל דם.

    * פסילה – בית דין לתעבורה מחויב לפסול את רישיונו של נהג שמורשע בנהיגה בהשפעת אלכוהול ל-3 חודשים, לפחות. עבור עבירת "נהיגה בשכרות" עונש המינימום הוא פסילה לשנתיים.

    * תאונת דרכים – אם חלילה התרחשה תאונת דרכים בזמן שהנהג היה תחת השפעת אלכוהול, וכתוצאה מכך אדם מצא את מותו, הנהג עלול להיות מואשם בהריגה. העונש המקסימלי על הריגה הוא 20 שנות מאסר (בהקשר זה כדאי לדעת שדווקא במצב של נהיגה בשכרות, העונש המקסימלי הוא רק 3 שנות מאסר מפני שהנהג יואשם בגרימת מוות ברשלנות ולא בהריגה).

    מאבק נחוש מול המשטרה ובבית המשפט

    הרשעה בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול גורמת נזק ממשי, ובפרט מזיקה פסילת הרישיון שכאמור עלולה להימשך תקופה ארוכה. עו"ד אלון שליכטר פועל למען לקוחותיו מתוך מחויבות עמוקה לספק להם את הייצוג המשפטי המיטבי, כפי שקובע החוק ביחס לכל חשוד או נאשם. ההיכרות שלו עם גופי אכיפת החוק תורמת אף היא לאיכות השירות, כשבמקרים רבים הוא מצליח להטות את הכף לטובת הלקוח מבלי להגיע למשפט.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support