מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    אני רוצה לקנות לקנות קישורים איכותיים בתחום:

    עורך דין גירושין

    עורך דין גירושין מייצג לקוחות אשר נמצאים בהליך גירושין או לפניו. הוא יכול לסייע בכל סיטואציה בההם מצויים. בנסיבות מסוימות הוא יכול לייצג את שני הצדדים במשותף, ובאחרות – כל צד בנפרד. הוא יכול להיות מעורב במשא ומתן לקראת הסכם, בעת גישור, וכמובן, לייצג בבתי משפט לענייני משפחה או בבית דין רבני. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

    עורך דין גירושין – מציע פתרונות נכונים

    עורך דין גירושין לומד כל תיק היטב ועל פי הממצאים בו והשיחות עם הלקוח ויכול להציע פתרונות מעולים ויצירתיים לכל סיטואציה – מורכבת ככל שתהיה. סיטואציה קלה, יחסית, לפתרון היא בה שני הצדדים מסכימים על תנאי הגירושין וכאן הם יכולים לקבל ממנו ייצוג משותף במסגרת הליך גישור. כל מה שנותר לו לעשות הוא להכין את הסכם הגירושין ולהגישו לבית המשפט לענייני משפחה לקבלת תוקף חוקי עבורו. אולם ברוב המקרים יש מחלוקות. כאשר אין הסכמות העניינים מסתבכים יותר. במקרים אלו עו"ד גירושין ימליץ לנסות, בכל זאת, לפתור את המחלוקות במשא ומתן ואם לא – באמצעות גישור. הליך גישור נחשב ליעיל מאוד וכאשר הוא מצליח אזי אין צורך להגיע לדיונים משפטיים למעט הדיון לאישור הסכם. היתרונות שלו ברורים כי ניתן לשלוט על תוצאותיו. הוא מחייב רק כששני הצדדים מסכימים על המחלוקות שהיו. כמו כן, כדאי לזכור כי קיימת משפחה ולרוב גם ילדים מעורבים. לכן, סיום מחלוקות בדרכי שלום תמיד עדיפה כדי לשמור על מערכת יחסים טובה בין הצדדים לאורך זמן.

    ייצוג משפטי

    ייצוג משפטי ייעשה כאשר המחלוקות מורכבות יותר ומתמקדות ב-3 נושאים עיקריים- חלוקת זמני שהות עם הילדים לאחר גירושין, דמי מזונות וחלוקת הרכוש המשותף. על פי רוב דווקא נושא הילדים מורכב כי מעורבים בו רגשות, התוויית דרך לטיפול בילדים ולחינוכם ועוד. עורך הדין יטען לטובת לקוחו בהתאם למקרה הספציפי ונסיבותיו ויפעל לקבלת פסיקה הרצויה והטובה ביותר עבור הלקוח.

    משרד ידוע ומוביל בתחום

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי לאחר שצברה ידע וניסיון רב של שנים בתחום ולא בכדי משרדה זכה להיכלל במסגרת דירוג משרגי עורכי הדין המובילים בארץ בתחום המשפחה.

    מאמרים נוספים

    קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support